Citat
# Strat04 :
Još jedna bitna stvar oko tih Tremola je i kako ulazi ručica u sistem. To nikako nije zaemariva stvar pošto sam se nagledao pokidanih cenzuraskih rješenja kod Ibaneza (plastični prsten koji nema šanse protiv upotrebe kroz godine). Ipak Floyd Rose tu ima najbolji sistem (imaju i drugi ali su ovi prvi to napravili) i nema šanse da će ikada posustati.
Na kraju Sustain... Imam Fendera sa originalnim Floyd Roseom i nisam nikada osjetio da gitara nema dovoljno Sustaina. Čak moja konekretna gitara ima znatno više Sustaina od bilo kojeg American Standarda sa običnim Vintage ili Two Piwot Tremolom...
slažem se sa svim što je strat napisao...uz par nadopuna ;) :D
OFR SADA ima dobar način montiranja ručice...onaj prvotni je sve samo ne praktičan...morao si imati i ključ 11 da bi ga stegnuo poslije zavrtanja...još imam doma taj nosač ručice, sve sam zamjenio sa novim tipom...a ručica se preselila na takeuchi ;)
vidim da ljudi rade razliku između OFR-a i Schallera...
poanta je u tome da nema razlike...
schaller radi OFR (original floyd rose)...kao i gotoh recimo...i normalno je da će koristiti iste materijale za svoj tremolo, kao i za OFR...jedina razlika između OFR-a i licenciranog schallera je u baseplate-u...sve drugo je potpuno identično i može se replejsati bez problema...
sustain ovisi o materijalu izrade, to je definitivno...tako da su priče kako gitare sa floydom nemaju dobar sustain bajka za malu djecu...na raduloviću imam OFR by schaller star 26 godina...kad lupim riff mogu skinuti gitaru, staviti je na stalak, prošetati do šanka po pivo i vratiti se natrag...zvuk još curi....isto tako sam naletio na licencirane koji nisu imali sustaina ni za lijek...jeftini materijali, manje gustoće jednostavno ne mogu dobro prenositi vibraciju...guše ju...plus dodatak vezan za pivot vijke...ako navoj između puškice i vijka ima lufta...(a samo dragi bog zna, podrijeklo ugrađenih dijelova na većini gitara u opticaju)...sustain će biti slabiji...čista fizika..ništa mudro...
možda je mnogima problem prvi puta podesiti kako treba tremolo...zna nekada i potrajati dok sve ne sjedne i ne postigne se dobar balans...ali kad jednom namjestiš to je to...
a noževi na floydu...za istrošenost nije toliko krivo ni korištenje...ni podešavanje visine žica pod punim opterećenjem, odnosno štimom...nego kad otpuste se žice i kad opruge ga potegnu prema sebi...nož lijepo šeta po konusu, čitavom dužinom konusa...a dovoljno je blokirati tremolo...niskoprofilne sa zadnje strane umetanjem komada drveta ili nečeg sličnog između utega i tijela...ili potmetanjem "letvice" ispod samog tremola kod fine tuninga...ima jednu finu kuhaču koju koristim za te stvari...podmetnem kuhaču, otpustim žice koliko mi treba za bilo kakve radove tima izmjena pickupova i slično....kad se žice ponovo zategnu...tijelo tremola će se samo podići sa letvice i podešavanje vrlo kratko traje...
...napad chiwawe je bio kratak i smrtonosan...